خندوانه 4
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خندوانه 4
نوشته شده در جمعه 31 مرداد 1393
بازدید : 103
نویسنده : حسین و محمدکاظم

..

..

..

..

..

..

http://up.sasansms.ir/Troll/97/963.jpg

..

..

..

..

..

..

یه بچه پنج شش ساله تنهایی تو کوچه داشت برف بازی میکرد 
منم دلم سوخت یه گلوله برف درست کردم آروم پرت کردم بهش
یهو دیدم یه سنگ گذاشت لای برف گلوله کرد تا خواستم در برم کوبوند تو سرم
هیچی دیگه الآن از تو آی سی یو مطلبمو فرستادم

 

 

 

 

 

 

 

چند وقته این معمای گیج کننده مثل خوره افتاده به جونم که اگه به صبحانه میگیم صبحونه و به هندوانه میگیم هندونه. پس چرا به پروانه نمیگیم پروونه؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دست نزن کمه چیست؟؟؟؟ 
جمله ای که وقتی وارد آشپزخونه میشی از آشپز در هنگام سرخ کردن سیب زمینی میشنوی...

 

 

 

 

 

 

 

ﻣــﯿـﮕـﻢ ﯾـﻪ ﻭﻗــﺖ ﺯﺷــﺖ ﻧـﺒـﺎﺷـــﻪ

.

.

.

ﻣــﺎ ﺍﺯ ﺁﺩﻣــــﺎﯼ ﺷـﻬـﺮ ﺑـﯿـﺰﺍﺭ ﻧـﯿـﺴﺘـﯿـﻢ ﻭ ﺑـﺎ ﯾـﮑـﯿـﺸـﻮﻧـﻢ ﺧـﺎﻃـﺮﻩ ﻧـﺪﺍﺭﯾـــﻢ ؟

 

 

 

 

 

 

 

بعضی وقتا که از زمزمه ی آهنگای تکراری خسته میشم ،

آهنگای عمو پورنگ و امیر محمد رو میخونم انقد حال میده هههه 

تک تکی جلبک جلبکی تک تک تک جفتک!!!

 

 

 

 

 

 

 

والا زمان ما تا۱۲_۱۳ سالگی دختر وپسر مختلط تو کوچه بازی میکردیم هیچ اتفاقی هم نمیفتاد حالا دختر۵ساله بشینی پای حرفاش ۳بار عاشق شده دوبار هم فارغ !

 

 

 

 

 

دیشب دستم خورد ب لوله بخاری سوخت هر نیم ساعت یه بار میرفتم تو حیاط دستمو میزاشتم تو برف خنک شه!! اونوقت مامانم میگه کاش ب جای دستت، زبونت بود اینقد سردوگرمش میکردی لال میشدی!
من ربط سردوگرم و با لال شدن نفهمیدم ولى دارم دنبال ننه م میگردم!

 

 

 

 

 

 

 

رفتم دانشگاه آزاد ثبت نام کنم مدرک اونی که میخواد ثبت نام کنه کارشناسیه دامپزشکی بود ظاهرا ورودی های جدیدو گاو یا گوسفند حساب میکنن مسولین رسیدگی کنن لطفا بابا این چه وضعیه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

بچه های مردم سر جلسه امتحان جوهرشون تموم میشه، اونوقت من وقتی از جلسه میام بیرون میبینم نصفه خودکارمو خوردم . . . .

 

 

 

 

 

 

 

سرجلسه امتحان یه درس سه واحدی بودیم( و دوستان می دونن که لذتی که در پاس کردن یه امتحان سه واحدی هست در برنده شدن در قرعه کشی بانک نیس)مطابق معمول همه بچه ها زرد کرده بودن و گوشاشون آویزون بود کنار دستی ام یه خورده دیرتر رسید.اومد بشینه دید صندلی ش مخصوص افراد چپ دسته نشست گفت این چرا اینجوریه.گفتم احسان برعکس نشستی از اونور بود.بیچاره از جاش بلند شد یه نگاهی به صندلی کرد سرش و خاروند و دوباره نشست...یه دفعه کل سالن رفت رو هوا...خاک انداز نبود جمعش کنیم با دستمال پاکش کردیم.

 

 

 

 

 

 

 

بازم دم لنگی ها گرم هرچی نباشه به مس 6تا زد 
ولی استقلال با اون همه ادعا رفت تو افق محو شد 
واقعا با این بازیکنانشون خداتومن پول میگیرند تو زمین راه میرند

 

 

 

 

 

 

 

انتظاری که من برای تایید پست هام توی فور جوک میکشم باران واسه باباش نکشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از ترس های بچگیم این بود وقتی هندونه را با تخمه‌اش میخوریم

نکنه تخمه‌اش تو شکمم سبز بشه
..
..
..
فانتزی من اینه یروز حشمت فردوس و اردلان تمجید و بندازم به جون هم ببینم کدومشون کم میاره......
...
...
...
تموم شد


:: برچسب‌ها: خندوانه , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: